niedziela, 31 marca 2019

nagrody od KI

Dzisiaj  chwalę się nagrodami od Kingi, które otrzymałam za udział w  zabawie 10 lat bloga




udało mi się wziąć udział w każdym wyzwaniu, (z tego jestem bardzo zadowolona:))poza tym cieszę się,że moje prace spodobały się Kindze, i takie oto nagrody trafiły do mnie:)



























 prace Kingi urzekają delikatnością, są bardzo kobiece, koronki, kwiaty,perełki itd...mnie zachwycił   scrap/LO,od kolorów po pomysł,piękny jest po prostu..:)

                                           Dziękuję za zabawę i życzę następnego jubileuszu.











1 komentarz:

  1. i ja dziękuję :) to byøa przyjemnostka ... i fajnie, że po obu stronach <3

    OdpowiedzUsuń

Kartka bombka

 Cześć, dzisiaj pokazuję kartkę w kształcie bombki wykonaną w ramach inspiracji na blogu Art-Piaskownicy. Dziś tez ruszyło nowe wyzwanie kar...