środa, 25 marca 2020

Woski

Cześć,
ten drewniany motyl długo czekał na swoje 5 minut. Była już wersja turkusowa, biało-niebieska, czarno-bordowa, wszystkie te próby nie doczekały się dokończenia.
Ale nadszedł w końcu czas... trafiłam na nagranie Live prowadzone przez Alchemia Sztuki z Karolina Bukowską.Mediowana była baza koła, ja takiej nie mam więc wykorzystałam mojego motyla. Woski użyte to ,które widać na zdjęciu,stare złoto,miedź,metal grafit,czarne gesso.
Dodatki -koraliki, tekturki Tricksart, i inne.









                                                       pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka bombka

 Cześć, dzisiaj pokazuję kartkę w kształcie bombki wykonaną w ramach inspiracji na blogu Art-Piaskownicy. Dziś tez ruszyło nowe wyzwanie kar...