sobota, 20 listopada 2021

Cześć,
do niedawna wydawało mi się,że prace w mrocznym klimacie to nie moja bajka.a wampiry,horrory to już z całą pewnością NIE.Ale jak mówi powiedzenie nigdy nie mów nigdy....
Temat wyzwania w Art-Piaskownicy zmotywował mnie do tego aby w te nielubiane tematy jednak wejść....i tak zrobiłam tę wampirzycę...zrobiłam ją z materiałów z odzysku,lalka Barbie,koronkowa bluzka,kawałek materiału ze spódnicy,deska,drut ,media i klej Powertex. Pierwszy raz miałam okazję go użyć i jestem nim zachwycona....efekt starej ,poszarpanej sukni przeszedł moje oczekiwania.




więcej fotek wkrótce...


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka bombka

 Cześć, dzisiaj pokazuję kartkę w kształcie bombki wykonaną w ramach inspiracji na blogu Art-Piaskownicy. Dziś tez ruszyło nowe wyzwanie kar...