niedziela, 26 kwietnia 2020

Beton

 Cześć,
na blogu Art-Piaskownicy ruszyło nowe wyzwanie,którego tematem jest m.in beton .
Ja pokusiłam się zrobić "betonowe" puszki jako osłonki do kwiatków na balkon,tu użyłam pasty efekt betonu od Cadence. Druga rzecz to płyta jako kawałek ściany,starej i odrapanej, bo tak się składa ,że takie efekty specjalne bardzo mi się podobają, przymierzam się zrobić to na jednej ze ścian w domu,ale do tego jeszcze trochę za mało mam wprawy,póki co próbuję na mniejszych powierzchniach.












Puszki dodatkowo ozdobiłam koralikami i pokryłam je folią metaliczną termoton 
od https://www.itdcollection.com/Folia-metaliczna-Termoton-copper-miedziana.
Polecam robić takie eksperymenty, możemy rzeczom nieprzydatnym nadać drugie życie,poza tym to cieszy nasze oko i sprawia  radochę:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka bombka

 Cześć, dzisiaj pokazuję kartkę w kształcie bombki wykonaną w ramach inspiracji na blogu Art-Piaskownicy. Dziś tez ruszyło nowe wyzwanie kar...