środa, 29 kwietnia 2020

Kartka

Cześć
dzisiejsza kartka powstała ot tak po prostu,czasem mam dobry dzień do tworzenia:).Lubię w taki sposób pracować ,bo nie dość ,że wszystko się udało to jeszcze jestem zadowolona z efektu.
Punktem wyjścia był papier ze zimowej kolekcji od Aga Baraniak "Breeze of the forest".Te zielone pasy są świetnym tłem dla kwiatów i innych dodatków,nawet wiosennych. Całość jest na bordowej bazie od Rapakivi,  dodatkowo użyłam wyciętych kwiatów z darmowej grafiki od I love digi projektu Marty  Szymańskiej








                     Myślę ,że kartka wygląda bardzo uroczo,jest w moim klimacie zielono-różanym.
                                                             Kartkę wysyłam na wyzwanie
           http://snipart-pracownia.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-challenge-60-spring-in-pink.html



                                                                              miłego dnia:)





4 komentarze:

  1. Świetna! Paski tworzą świetne tło, przyciągają wzrok, ale jednocześnie nie rozpraszają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card! Thank yoy for joining Snip Art April challenge! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala karteczka! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń

cz.3